Handelsbetingelser |
Handelsbetingelser |
Ver. #8 af 1. januar 2025
Velkommen til Balance-Husets handelsbetingelser. Disse betingelser gælder for oprettelse af profiler, leje af lokaler, betalingsbetingelser, annullering, reklamation og behandling af personoplysninger. Læs dem grundigt igennem for at få et klart overblik over dine rettigheder og forpligtelser som bruger af vores ydelser.
Alle ydelser købes af
Balance-Huset v/menthea ApS cvr. nr. 44502674
Nygade 12A
4300 Holbæk
mail@menthea.com
82821212
Når du opretter en profil på Balance-Huset, er der ingen løbende udgifter eller binding, udover de lokaler du selv lejer.
Du bør være obs på, at du ikke må benytte Balance-Huset før du har været på besøg og har fået instrukser i samt informationer om vores kodelåsesystem.
Ønsker du at benytte vores lokaler, kan disse lejes via vores Bookingkalender, som du finder i Mit kontrolpanel efter du er logget ind.
Du kan kun leje vores lokaler, hvis du er fyldt 18 år og har registreret et aktivt betalingskort tilknyttet din profil.
For at kunne leje vores lokaler, skal du registrere et betalingkort på din profil. Registreringen foregår over en SSL-krypteret forbindelse, som er godkendt af Freepay. Du kan registrere følgende kort: Visa, Visa Electron, Visa Debit, Visa Kredit, Mastercard Debit, Mastercard Kredit & Maestro.
Alle priser er ekskl. moms og der tages ingen yderligere gebyrer.
Opkrævning af fakturaer sker den første hverdag i en ny måned via en tilsendt PDF-faktura, som skal betales via bankoverførsel. Registrerede kreditkort vil kun blive anvendt, såfremt tilsendte faktura ikke betales efter sidste betalingsfrist samt efterfølgende rykkerproces.
2.4.1 Priser på samtale-, kombi- og behandlerrum (ex. moms pr. time)
Samtale- og kombirum | Behandlerrum | |
1:1-samtaler | 125 | - |
Par-samtaler | 135 | - |
Familie-samtaler | 145 | - |
Behandling | 140 | 140 |
2.4.2 Priser på undervisningslokaler (ex. moms pr. time)
1 - 5 deltagere | 235 |
6 - 10 deltagere | 260 |
11 - 15 deltagere | 320 |
Over 15 deltagere | 450 |
Når du booker et lokale, skal du være opmærksom på at aflevere det i samme stand, som du modtog det. Hvis dette ikke er tilfældet, vil der automatisk i din leje af lokalet blive tillagt et gebyr for rengøring og oprydning af lokalet svarende til 1 times leje.
2.5.1 Generel oprydning.
Har du eller din kunde haft beskidt fodtøj på, skal du benytte vores håndstøvsuger placeret i frokoststuen på 2. sal eller i the-køkkenet på 1. sal til at rengøre efter dig.
2.5.2 Spisning i lokalerne
Det er udelukkende tilladt at indtage mad eller andre former for snackcs, brød mv. i undervisninglokale 1 på 1. sal.
2.5.3 Husdyr
Det er IKKE tilladt for hverken dig som bruger af vores lokaler, dine besøgende eller dine klienter, at medbringe husdyr i Balance-Huset. Heller ikke selvom husdyret er en del af din behandlingsform.
Under de respektive lokaler er der indsat et maksimalt antal personer ift. hvor mange det må benyttes til. Er I flere deltagende end det lokalet er berammet til, skal du vælge at skifte til et lokale med en højere kapacitet.
Bookinger på denne type rum kan annulleres omkostningsfrit indtil 24 timer før starttidspunktet.
For undervisningslokaler skal en evt. aflysning foretages mindst 1 uge før påtænkt brug. Det er ikke muligt at annullere senere end dette, hvorfor den lovbestemte fortrydelsesret på 14 dage bortfalder.
Fungerer dine ydelser ikke korrekt, kan du henvende dig via vores kontaktformular i Kontrolpanelet - og vi vil hjælpe dig med at udbedre evt. fejl og mangler.
Ønsker du ikke længere at have en profil hos Balance-Huset, skal du henvende dig til os via vores kontaktformular i Kontrolpanelet - og vi vil slette din profil indenfor 5 arbejdsdage.
Se vores Privatlivspolitik her.
CVR44502674