Handelsbetingelser
Ver. #7 / 23. august 2024
1. Balance-Huset's profil er gratis og uden binding
Når du opretter en profil på Balance-Huset, er der ingen løbende udgifter eller binding, udover de lokaler du selv lejer.
Du bør være obs på, at du ikke må benytte Balance-Huset før du har været på besøg og har fået instrukser i samt informationer om vores kodelåsesystem.
2. Leje af vores lokaler
2.1 Generelt
Ønsker du at benytte vores lokaler, kan disse lejes via vores Bookingkalender, som du finder i Mit kontrolpanel efter du er logget ind.
Du kan kun leje vores lokaler, hvis du er fyldt 18 år og har registreret et aktivt betalingskort tilknyttet din profil.
For at kunne leje vores lokaler, skal du registrere et betalingkort på din profil. Registreringen foregår over en SSL-krypteret forbindelse, som er godkendt af Freepay. Du kan registrere følgende kort: Visa, Visa Electron, Visa Debit, Visa Kredit, Mastercard Debit, Mastercard Kredit & Maestro.
Du køber ydelsen af Balance-Huset v/menthea ApS • CVR 44502674 • 82 82 12 12 • Kamillevej 12, 4070 Kirke Hyllinge.
Alle priser er ekskl. moms og der tages ingen yderligere gebyrer.
2.2 Sådan lejer du vores lokaler
- Log ind på din profil her: http://balance-huset.dk/login
- Hvis ikke allerede gjort - registrér dit betalingskort her: http://balance-huset.dk/min-konto/betalingskort
- Klik på menupunktet: Bookinger
- Find frem til det ønskede lokale og klik på knappen Opret booking
- Opret og gem din booking
2.3 Trækning af dit skyldige beløb
Dit skyldige beløb trækkes automatisk på dit registrerede betalingskort, den sidste dag i en måned, for alle dine samlede udgifter du har haft hos Balance-Huset i den forgangne måned. Herefter udsender vi en notificering af dette via e-mail, ligesom du altid vil kunne finde en oversigt over alle dine fakturaer i Mit Kontrolpanel under menupunktet Mine fakturaer. Fejler dit betalingskort, skal du INDEN 8 DAGE udskifte dit betalingskort til et gyldigt, samt gøre Balalance-Huset opmærksom på, at vi nu kan trække dit skyldige beløb. Sker dette ikke, vil vi udsende en fysisk faktura hvor vi også opkræver et rykkergebyr på DKK 200,- ex. moms + der pålægges 2,5% i rente pr. påbegyndte måned jf. gældende lovgivning.
Til højre på forsiden af dit kontrolpanel, vil du altid kunne se dit skyldige beløb. Saldoen bliver nulstillet så snart din faktura er registreret betalt i vores systemer.
2.4 Priser
2.4.1 Priser på samtale-, kombi- og behandlerrum (ex. moms pr. time)
|
Samtale- og kombirum |
Behandlerrum |
1:1-samtaler |
120 |
- |
Par-samtaler |
130 |
- |
Familie-samtaler |
140 |
- |
Behandling |
135 |
135 |
2.4.2 Priser på vores undervisninglokale (ex. moms pr. time)
1 - 5 deltagere |
225 |
5 - 10 deltagere |
250 |
10 - 15 deltagere |
300 |
Over 15 deltagere |
400 |
2.5 Brugen af vores lokaler
Når du booker et lokale, skal du være opmærksom på at aflevere det i samme stand, som du modtog det. Hvis dette ikke er tilfældet, vil der automatisk i din leje af lokalet blive tillagt et gebyr for rengøring og oprydning af lokalet svarende til 1 times leje.
Har du eller din kunde haft beskidt fodtøj på, eller har du og dine kursister spist mad/snacks, der har krummet på gulvet, kan du benytte vores håndstøvsuger placeret i frokoststuen på 2. sal til at rengøre efter dig.
2.5.1 Husdyr
Det er IKKE tilladt for hverken dig som bruger af vores lokaler, dine besøgende eller dine klienter, at medbringe husdyr i Balance-Huset. Heller ikke selvom husdyret er en del af din behandlingsform.
2.6 Antallet klienter
Under de respektive lokaler er der indsat et maksimalt antal personer ift. hvor mange det må benyttes til. Er I flere deltagende end det lokalet er berammet til, skal du vælge at skifte til et lokale med en højere kapacitet.
3. Aflysningsbetingelser
3.1 Samtale-, kombi- og behandlerrum
Bookinger på denne type rum kan annulleres omkostningsfrit indtil 24 timer før starttidspunktet.
3.2 Undervisningslokaler
For undervisningslokaler skal en evt. aflysning foretaget mindst 1 uge før påtænkt brug. Det er ikke muligt at annullere senere end dette, hvorfor den lovbestemte fortrydelsesret på 14 dage bortfalder.
4. Reklamationsret
Fungerer dine ydelser ikke korrekt, kan du henvende dig via vores kontaktformular her - og vi vil hjælpe dig med at udbedere evt. fejl og mangler.
5. Sletning af profil
Ønsker du ikke længere at have en event- / bookingprofil hos Balance-Huset, skal du henvende dig til os via vores kontaktformular her, og vi vil slette din profil indenfor 5 arbejdsdage.
6. Persondatapolitik
6.1. Logstatistik
Vi anvender udelukkende cookies ved login, således at du har mulighed for at logge ind hurtigere (husker dine logininfo).
6.2. Dine personlige oplysninger
For at du kan oprette en profil på Balance-Huset, skal du lade dig registrere med følgende profiloplysninger:
- Firma/Navn
- Adresse, Postnr. & By
- Telefonnummer
- E-mail
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne generere en faktura med dine firmaoplysninger på.
Personoplysningerne registreres hos Balance-Huset og opbevares så længe, du har en profil hos os - dog min. i 5 år (5 år pga. krav fra bogføringsloven), hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke således, at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor.
Medarbejderne hos Balance-Huset har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Vi opbevarer ikke og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Oplysninger afgivet til Balance-Huset videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand.
Theis Askling er dataansvarlig.
Som registreret hos Balance-Huset, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig, ligesom du til enhver tid kan bede om at få din profil slettet.
Disse rettigheder har du efter persondataloven, og henvendelse i forbindelse hermed rettes til os via e-mail: mail@balance-huset.dk.
7. Kontakt os
Du kan kontakte os på tlf.: 8282 1212 eller e-mail mail@balance-huset.dk.